biOnay’ı Deneyin

biOnay ile sunduğumuz uçtan uca çözümü deneyimlemek için iletişim formunu doldurarak dijital kimlik doğrulama çağına öncülük edebilirsiniz.
Pilot çalışma öncesi yapılması gerekenler?
Hangi iş süreçlerinizde ve hangi uygulamalarınızda biOnay Kimlik Doğrulama çözümünü deneyimlemek istediğinizi kurum içerisinde değerlendirin.
Siz iletişim formunu doldurduktan sonra uzmanlarımız sizi arayarak projenizi ve kullanmak istediğiniz kimlik doğrulama senaryonuzu değerlendirir ve doğru çözüm için size bilgi aktarımı yapar.
Bir sonraki adımda mutabık kalınan kullanım senaryosu için karşılıklı olarak pilot çalışma için ön hazırlıklar yapılır. (IP ayarları, izinler, Servis API doküman paylaşımı vb.)
Pilot çalışma içeriği
1
2 adet test e-Kimlik kartı
(arzu edilirse TÜBITAK’tan temin edebilirsiniz veya var olan test kartlarınızı kullanabilirsiniz.)
2
1 adet biOnay cihazı
3
biOnay Elektronik Kimlik Doğrulama Sistemi (EKDS)
(Bulut ortamında kullanıma hazır)
3
biOnay Servis API
(Entegrasyon için internet üzerinden erişilebilir)
Pilot çalışmada sizi neler bekliyor?

biOnay kullanan işyerleri;

  • Uzmanlarımız iş yerinizde sizi ziyaret eder.
    (Sadece İstanbul ve Ankara içindir. Diğer lokasyonlar için telefon ve e-mail ile destek sağlanır.)
  • biOnay KEC cihazının kurulumuna yardımcı olur ve kullanım detaylarını aktarır.
  • biOnay KEC cihazının iş yeri uygulamanıza Servis API entegrasyon desteği verir.
  • Böylece sunduğumuz yazılım ve donanımın test aşaması başlar! Farklı kimlik doğrulama yöntemlerini (PIN, fotoğraf, parmak izi, sertifika) ve karttan özel veri okuma (fotoğraf, doğrum yeri, anne kızlık soyadı vb.) fonksiyonlarını deneyimleyebilirsiniz.
  • Deneme süreci 3 ay ile sınırlıdır.
Deneme süreci hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için SSS sayfasına göz atabilir,
0 (216) 510 80 96 numaralı telefondan ve info@bionay.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.